Allstar Weekend - Not Your Birthday Lyrics with Official Video (ft. Anth)

  • Allstar Weekend's 'Not Your Birthday' will be featured in the upcoming Disney movie, 'Prom,' so naturally the video has a high school gymnasium dance vibe. The movie, which is set for release on April 29, follows several couples through their journey leading up to, and after, one of high school's most seminal events.

  • Allstar Weekend - Not Your Birthday Lyrics

    ringtone Send "Not Your Birthday" Ringtone to your Cell ringtone

    (featuring Anth)

    Every clock is ticking faster
    Taking trips around the sun
    Another year, another chapter
    5, and 4, and 3, and 2, and 1

    Drop your calls, lose your keys
    Before the drinks are gone
    Get yourself out your seat
    (OWH OWH)
    Quit your bitching, move your feet
    Until the break of dawn
    'Cause nobody gives a damn about the day that you were born

    *** Prom Version
    ** Drop your calls, lose your keys
    ** Before the night is gone
    ** Get yourself out your seat
    ** (OWH OWH)
    ** Quit complaining, move your feet
    ** Until the break of dawn
    ** 'Cause nobody really cares about the day that you were born

    This song's for everyone who ruins your birthday
    You gotta party like it's not, party like it's not
    This song's for anyone that's having the worst day
    You gotta party like it's not, party like it's not
    OH AH OH
    Party like it's not, party like it's
    Like it's not your Birthday!
    Party like it's not, party like it's not
    OH AH OH
    Party like it's not, party like it's
    Like it's not your Birthday!
    Party like it's not, party like it's not
    OH AH OH

    Take a seat, you know the highlights
    Chase it down until you fall
    Three hundred and sixty five nights
    Why just one if we can have them all?

    *** Prom version
    ** Take a moment of the good life
    ** Chase it down until you fall
    ** Three hundred and sixty five nights
    ** Why just one if we can have them all?

    Drop your calls, lose your keys
    Before the drinks are gone
    Get yourself out your seat
    (OWH OWH)
    Clap your hands, move your feet
    Until the break of dawn
    'Cause nobody gives a damn about the day that you were born

    *** Prom Version
    ** Drop your calls, lose your keys
    ** Before the night is gone
    ** Get yourself out your seat
    ** (OWH OWH)
    ** Clap your hands, move your feet
    ** Until the break of dawn
    ** 'Cause nobody really cares about the day that you were born

    This song's for everyone who ruins your birthday
    You gotta party like it's not, party like it's not
    This song's for anyone that's having the worst day
    You gotta party like it's not, party like it's not
    OH AH OH
    Party like it's not, party like it's
    Like it's not your Birthday!
    Party like it's not, party like it's not
    OH AH OH
    Party like it's not, party like it's
    Like it's not your Birthday!
    Party like it's not, party like it's not
    OH AH OH

    Ok lets loose control
    I wanna see everybody on the floor
    Well go and send your invitations
    Do it now 'cause time is wasted
    Life is tough, so fill 'em cup
    One have to live, Imma live it up
    Drinks go up, drink come down
    Turn it up like you're the jam
    Ok take you down here's the plan
    We gonna dance that we cannot stand
    Move your feet to every beat
    Oh crap, bring it back, put it on repeat
    We gonna party 'til the break of dawn
    I don't even know I'm getting home
    It's alright, it's ok, it's not even my birthday!

    *** Prom Version
    ** Ok lets loose control
    ** I wanna see everybody on the floor
    ** Well go and send your invitations
    ** Do it now 'cause time is wasted
    ** Life is tough, so loosen up
    ** DJ turn that weekend up
    ** Get down, get loud, everybody stand up
    ** Everybody go nuts, throw your hands up
    ** Ok, check it out, here's the plan
    ** We gonna dance that we cannot stand
    ** Move your feet to every beat
    ** Oh crap, bring it back, put it on repeat
    ** When the crowd goes wild, you know it's on
    ** If you wanna party then here's your song
    ** It's alright, it's ok, it's not even my birthday!

    Party like it's not, party like it's not
    Party like it's not, party like it's not
    Like it's not your birthday
    Party like it's not, party like it's not
    OH AH OH
    Party like it's not, party like it's not

    This song's for everyone who ruins your birthday
    You gotta party like it's not, party like it's not
    This song's for anyone that's having the worst day
    You gotta party like it's not, party like it's not
    Like it's not your Birthday!
    Party Like it's not, party like it's not
    Like it's not your Birthday!
    Party like it's not, party like it's not
    OH AH OH
    Party like it's not, party like it's not
    Like it's not your Birthday!
    Party like it's not, party like it's not
    OH AH OH
    ringtone Send "Not Your Birthday" Ringtone to your Cell ringtone


    Listen to Allstar Weekend feat. Anth - Not Your Birthday Official Video

    Listen to Allstar Weekend feat. Anth - Not Your Birthday (Prom Movie Version)